Samenwerking van Kloosterhaar en SVV’56

Beste leden van Kloosterhaar en SVV’56,

De samenwerking tussen onze verenigingen is al volop in gang. Op verschillende fronten wordt momenteel intensief samengewerkt met het oog op het volgende seizoen. Deze samenwerking zal de komende tijd alleen maar intensiveren. Een positieve instelling is daarbij van groot belang.

Om het samenwerkingsproces goed te begeleiden, is er een samenwerkingscommissie opgericht. Deze commissie bestaat uit drie leden van VV Kloosterhaar en drie leden van SVV’56 (zie onderstaand) en valt onder de verantwoording van beide hoofdbesturen.
Het doel van de commissie is om de samenwerking te evalueren, knelpunten te identificeren en oplossingen aan te dragen, zodat er een duidelijk beeld ontstaat van de actuele samenwerking en de realistische haalbaarheid van een toekomstige fusie.
We vinden het belangrijk om alle leden op de hoogte te houden van het proces en zullen dit de komende tijd op verschillende manieren doen. Voor nu vinden wij het belangrijk ons kenbaar te maken binnen de verenigingen, zodat jullie met vragen (groot of klein) bij ons terecht kunnen.
Alvast bedankt voor jullie medewerking en laten we er samen een fantastisch seizoen van maken!

Met vriendelijke groet,
De Samenwerkingscommissie